Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
منوعات

رامز يسخر من رمضان صبحي: بيحركه اللحلوح وهيروح مبطوح

صبري حسن

حل اللاعب رمضان صبحي نجم نادي بيراميدز، ولاعب الأهلي السابق، ضيفًا في الحلقة الثانية من برنامج المقالب “رامز عقله طار”، تقديم النجم رامز جلال على فضائية “إم بي سي مصر”، خلال شهر رمضان.

واستقبل “رامز” اللاعب رمضان صبحي، قائلًا: “يا خسارة متعلمش من إخلاص وليد سليمان، جايبه ياخد بطارنا أيقونة الطموح اللي بيحركه اللحوح”.

وأضاف: “أهلا بيك يا بتاع الطموح الشتيمة والكلام مش مسموح، أخص عليك ياللي سبتنا وسمعت كلام ممدوح، الأهلي عمره ما وقف على حد وشعاره سكة اللي يروح، وعشان أفرح جمهور التتش لازم تروح مبطوح”.

وتابع: “انزل بطموحك ايه ياله التيشيرت دا تيشيرت ولا مريلة مطبخ، وايه النضارة دي شاريها من عند حداد ولا واخدها من الاستاذ سمير غانم، استايل معفن أوي شفت اللي بيسيب الأهلي بيحصله ايه”.

واستقبله المطرب الخليجي حسن عيسري، وبدأ في إقناعه بأن حضور “رمضان صبحي” من أجل افتتاح الملاهي الترفيهية خلال احتفالية موسم الرياض 2021.

يذكر أن الفنان رامز جلال علن الانتهاء من تصوير جميع حلقات برنامج المقالب رامز عقله طار، وعددها 29 حلقة مدة الحلقة الواحدة 22 دقيقة، يعرض فيها جميع فقرات الضيف في البرنامج، حيث يتعرض الضحية إلى مجموعة من التحديات والمغامرات التي تختبر قوة التحمل حتى يقع في مقلب رامز جلال.

وتم تصوير البرنامج في مدينة الملاهي الترفيهية الكبرى في العاصمة السعودية الرياض، تحت رعاية المستشار تركي آل الشيخ رئيس هيئة الترفية السعودية.

زر الذهاب إلى الأعلى